قوانین و مقررات
به سایت محصولات
تراست خوش آمدید
خرید کالا از فروشگاه « تراست آی کیو» بر مبنای قوانین و آیین نامههای موجود در تجارت الکترونیک صورت میپذیرد. تمام افرادی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از محتوای وب سایت trustiq.ir استفاده میکنند باید شرایط زیر را به طور کامل بپذیرند.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سایت محصولات تراست منطبق با قوانین کشور ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی گروه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و یا به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تراست آی کیو اقدام نماید.
مدت زمان تحویل کالا:
برای تهران به شرط موجود بودن آن محصول در انبار اکسپرس بین 24 تا 72 ساعت و برای شهرستان ها با توجه به سرعت پست معمولا بین 4 تا 6 روز کاری ممکن است به طول بیانجامد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات:
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه:
در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
مرجوع کردن کالا:
شما تحت شرایط زیر میتوانید، درخصوص مرجوعی محصول در سفارشات اقدام کنید.
1_درصورتیکه محصول دریافتی معیوب باشد، 24 ساعت فرصت دارید. که شماره سفارش و تصویر محصول معیوب را به پشتیبان سایت ارسال کنید. این اطلاعات به شرکت مادر یعنی لیاتیم ارسال می شود و پس از پذیرفتن از طرف آن شرکت محصول جدید برای شما ارسال می گردد.
2_درصورتیکه در سفارش ارسالی، کسری اقلام در فاکتور وجود داشته باشد یا محصول/محصولاتی به اشتباه برایتان فرستاده شده باشد، برای ارسال تیکت، تا 24 ساعت فرصت دارید. پس از ارسال پیام، بایستی منتظر بمانید تا کارشناسان مرکز پشتیبانی ما بررسیهای لازم را انجام داده و در صورت تأیید محصول/محصولات ارسالنشده را برایتان ارسال کنند. اگر هم، کالای اشتباهی در بسته سفارش ارسالی وجود داشت، بایستی آن محصول اشتباهی را از طریق پست، برای شرکت پسکرایه کنید.
روشهای پرداخت :
لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایید تا کالا به نام شما ارسال شود. بدیهی است کد مرسوله پستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
هزینه ارسال :
هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، ۴۴,۰۰۰ تومان هزینه ارسال برای سفارش های زیر یک میلیون تومان یا به صورت رایگان برای سفارش های بالای یک میلیون تومان محاسبه میشود.